str. A. Mateevici 111, MD 2009, Chişinău
info@amtap.md
Tel/Fax.: (+373) 22 24-02-13; (+373) 22 23-82-14
website: www.amtap.md
str. A. Mateevici 111, MD 2009, Chişinău
info@amtap.md
Tel/Fax.: (+373) 22 24-02-13; (+373) 22 23-82-14
website: www.amtap.md
INVITAŢIE
Stimată Doamnă/ Stimate Domn,
Academia de Muzică, Teatru şi Arte Plastice organizează pe data de 11 aprilie 2025, ora 10.00 Conferinţa ştiinţifică internaţională cu genericul Învăţământul artistic – dimensiuni culturale, activitate cu participanţi cercetători și doctoranzi în domeniul educaţiei, culturii, educației artistice. Conferința se va desfășura într-un format mixt (offline și online).
Avem deosebita onoare de a Vă invita să participaţi la acest eveniment Dumneavoastră şi colegii din instituţia Dumneavoastră.
Secţiunile Conferinţei ştiinţifice:
- Artă muzicală; - Artă teatrală, cinematografică și coregrafică;
- Arte plastice, decorative şi design; - Ştiinţe socio-umanistice, studii culturale și
management artistic.
Condiţii de participare:
1. Până pe data de 28 martie, se va trimite în format electronic:
- confirmarea participării la Conferinţă cu prezentarea tezelor comunicării în volum de 3000 - 4000 semne tipar (aproximativ 1-2 pagini, TNR, caracter 12, la 1,0 interval) și cuvintele-cheie (3–8 cuvinte), (Anexa 1);
2. Până pe data de 06 aprilie, se va expedia:
- articolul științific in extenso conform Cerinţelor (obligatorii) de redactare a lucrărilor ştiinţifice (Anexa 2 și Anexa 3).
Lucrările ştiinţifice pot fi prezentate în limbile română, engleză, franceză, germană, rusă.
Participanții la conferință vor beneficia de certificate de participare (în format electronic).
Link-ul de conexiune (Google Meet) va fi anunțat suplimentar.
Rugăm participanţii să respecte data limită de trimitere a materialelor.
Articolele ştiinţifice sunt supuse procedurii de peer-review. În cazul în care lucrările nu sunt acceptate pentru publicare, acestea nu vor fi returnate autorului.
Conferinta este înregistrată pe Platforma manifestărilor științifice din Republica Moldova, iar culegerea de materiale ale conferinței va fi editată în format tipărit și/sau electronic. Articolele dețin identificatorul DOI.
Toate documentele vor fi trimise electronic la adresele de e-mail:
secţiunea Arta muzicală - larisa.balaban@amtap.md
secţiunea Artă teatrală, cinematografică, coregrafică - maria.brihunet@amtap.md
secţiunea Arte plastice, decorative şi design - ion.jabinschi@amtap.md
secţiunea Ştiinţe socio-umanistice, studii culturale și
management artistic - ludmila.lazarev@amtap.md
Taxa de participare pentru cadrele didactice din AMTAP şi din instituţiile partenere din țară și din străinătate ale AMTAP (cu care au fost semnate acorduri de colaborare):
Taxa de participare pentru reprezentanții din alte instituții din Republica Moldova:
Taxa de participare pentru autorii din afara Republicii Moldova:
Informaţii suplimentare la:
GSM +373-686-39-914; +373-674-33-088; +373-681-06-106; +373-796-63-377.
Cu aleasă consideraţie,
Tatiana Comendant,
Prorector activitate științifică și de creație AMTAP,
doctor în sociologie, conf. univ.
E-mail: tatiana.comendant@amtap.md
GSM +373-0674-94-806
ANEXA 1
FORMULAR DE PARTICIPARE
la Conferința științifică internațională
Învăţământul artistic – dimensiuni culturale,
11 aprilie 2025, Academia de Muzică, Teatru și Arte Plastice
Nume, prenume |
|
Tema comunicării (în limba română şi în limba engleză) |
|
Denumirea completă a țării, a instituției în care activați ș.a. |
|
Funcția |
|
Titlul științific |
|
Titlul științifico-didactic |
|
Adresa electronică |
|
ORCID (Codul alfanumeric al cercetătorului) |
|
Telefon fix, telefon mobil |
|
Secțiunea de lucru din cadrul conferinței |
|
Tezele comunicării (folosind TNR 12, cursiv/italic, spaţiere la un rând, de aproximativ 1–2 pagini) și cuvintele-cheie (maximum opt cuvinte prin virgulă):
Tezele comunicării și cuvintele-cheie în limba engleză:
|
ANEXA 2
CERINŢE (obligatorii) de redactare
a lucrărilor ştiinţifice şi ştiinţifico-metodice
Formatul LUCRĂRII
PROGRAM: WORD. FORMAT: A4. FONT: Times New Roman (TNR), Normal. Câmpuri: stânga – 3,0 cm; dreapta – 1,5 cm; sus, jos – câte 2 cm.
TITLUL: în două limbi (română și engleză): centrat, TNR 14, majuscule, bold (limba română), la un spaţiu urmează titlul în limba engleză, fără bold. După titluri se lasă un spaţiu.
AUTORUL: PRENUMELE autorului (TNR 12, majuscule, bold) şi NUMELE (TNR 14, majuscule, bold) – centrat. Se indică e-mail-ul autorului prin notă de subsol (TNR 10). Sub prenumele şi numele autorului, după virgulă, se menţionează titlul ştiinţific şi didactic; mai jos, după virgulă – denumirea oficială a instituţiei în care activați (TNR 12) – centrat. După denumirea instituţiei se lasă două spaţii.
ORCID (Codul alfanumeric al cercetătorului). Se lasă un spațiu.
REZUMATUL: în două limbi (română și engleză), folosind TNR 11, cursiv/italic, spaţiere la un rând, opţiunea justify, de aproximativ 8–10 rânduri.
CUVINTELE-CHEIE: în două limbi (română și engleză), TNR 11, cursiv/italic, maximum opt cuvinte prin virgulă, cu litere mici inclusiv şi primul cuvânt, spaţiere la un rând, opţiunea justify. La sfârșitul cuvintelor-cheie nu se pune punct. După 2 spații:
TEXTUL: caractere de 12, spaţiere la 1,5 rând, opţiunea justify, 5–7 pagini standard în limba română sau într-o limbă de circulație internațională. Paginile nu se numerotează.
STRUCTURA articolului ştiinţific va conţine obligatoriu: introducere, titluri de capitole (cu sau fără subcapitole) în expunerea conţinutului de bază, rezultatele şi interpretarea lor, concluzii, referințe bibliografice.
NOTELE explicative – se redactează cu caractere de 10, la un rând, opţiunea justify în formă de note de subsol.
Referinţele bibliografice/Bibliographical References – titlu centrat, TNR 12, bold, la o distanță de două rânduri față de ultimul rând al textului lucrării. Maximum 15 referințe bibliografice cu TNR 11, la o distanță de un rând.
Nu se acceptă lucrări fără referințe bibliografice.
ALTE PRECIZĂRI
Exemplu: Monografia Tendinţe stilistice în creaţia componistică din Republica Moldova (muzica instrumentală), autor Vladimir Axionov, este o lucrare fundamentală…
Exemplu:
Este important să fie cunoscute diferite concepte[1] referitoare la Cultura Informaţiei, pentru a alege calea sigură de dezvoltare a unor programe.
CITATELE
Citatul este fragment dintr-o lucrare scrisă, reprodus întocmai şi de obicei cu indicarea exactă a izvorului, în scopul de a întări şi a ilustra o idee sau o argumentare. Citatul trebuie să fie complet, fără prescurtări spontane ale textului citat şi fără denaturarea ideii autorului. Omiterea cuvintelor, enunţurilor, alineatelor în procesul citării se admite în cazul în care nu afectează textul citat şi se marchează prin puncte de suspensie (...). Orice text ce aparține altcuiva și este folosit în formă de citat este cuprins între ghilimele „…” fiind indicată obligatoriu sursa din care a fost extras fragmentul citat [1 p. 125].
CITĂRILE NUMERICE
Citarea este forma scurtă a referinţei care permite identificarea publicaţiei din care s-a extras citatul sau ideea comentată.
Citările numerice în text se indică prin cifre arabe între paranteze pătrate imediat după cuvântul la care se referă remarca.
Numărul se atribuie documentului la prima lui citare în text. Citările ulterioare din acelaşi document primesc numărul primei citări.
După număr se indică numărul paginii [1 p. 125].
Dacă ideea citată provine din mai multe lucrări, citările sunt separate prin virgulă (,) [1, 7].
Documentele citate se prezintă în ordine numerică în conformitate cu apariţia citărilor în text.
► Limba descrierii bibliografice a documentului citat este limba originalului.
MOSTRE DE DESCRIERE BIBLIOGRAFICĂ
Cărți:
…cu un autor
CIAICOVSCHI-MEREŞANU, G. Invăţămîntul muzical din Moldova: (de la origini pînă la sfîrşitul sec. XX). Chişinău: Grafema Libris, 2005. ISBN 9975-9899-9-0.
DOSOFTEI. Opere poetice. Sel., coment. şi postf. de P. Balmuş. Chişinău: Literatura Artistică, 1989. Ed. cu сaractere chirilice.
OPREA, Gh. Studii de etnomuzicologie. Vol. 2. Bucureşti: Almarom, 2000.SBN 978-973-9403-42-9.
…cu doi autori
BÂRCĂ, M., POPOVICI,V. Cîntece basarabene armonizate pe 2 şi 3 voci egale. Chişinău: [s.n.], 1939.
PĂUN, E, POTOLEA, D. Pedagogie: fundamentări teoretice şi demersuri aplicative. Iaşi: Polirom, 2002. ISBN 973-681-106-9.
…cu trei autori
DASEN, P., PERREGAUS, Gh., REY, M. Educaţia interculturală: experienţe, politici, strategii. Iaşi: Polirom, 1999. ISBN 973-683-223-6.
LUNGU, N., BRANIŞTE, E., POPESCU, Ch. Cîntările Penticostarului. Bucureşti: Editura Inst. Biblic şi de Misiune al Bisericii Ortodoxe Române, 1980.
…cu patru şi mai mulţi autori
BOELKE-HEINRICHS, A. et al. 100 de personalităţi ale secolului XX: Pictori. Trad. de D. Dinulescu. Bucureşti: ALL Educaţional, 2003. ISBN 973-684-506-0.
DĂNĂILĂ, N. et al. Şcoala ieşeană de teatru: istorie şi actualitate. Iaşi: Artes, 2010. ISBN 978-606-547-013-2.
…care se descriu la titlu
Florilegiu folcloric: prelucrări folclorice pentru pian. Alcăt. S. Pojar; red. Iu. Ţibulschi. Chişinău: Hyperion, 1992.
Глобализация образования в современном мире: тез. науч. ст. междунар. науч.-практич. конф., Бэлць, 20–22 марта 2009. Сhişinău: IUC, 2009. ISBN 978-9975-9935-8.
Documente de muzică tipărită
BÂRCĂ, M., POPOVICI,V. Cîntece basarabene armonizate pe 2 şi 3 voci egale. Chişinău: [s.n.], 1939.
CAMPAGNOLI, B. 41 de capricii: pentru violă: op. 22. Bucureşti: Grafoart, 2007.
ZAGORSCHI, V. Sonata-fantezie [Соната-фантазия]: pentru pian. Red. I. Hatipova. Chişinău: Grafema-Libris, 2011. ISBN 978-9975-52-119-2.
РИВИЛИС, П. Унисоны. Партитура. Москва: Музыка, 1976.
ЭШПАЙ, А.Я. Квартет: для 2 скрипок, альта и виолончели. Партитура и голоса. Москва: Композитор, 2001.
Autoreferate
DĂNILĂ, A. Apariţia şi evoluţia teatrului de operă în Moldova. Interpreţi şi spectacole (1918–2000): autoref. tz. dосt. habilitat în studiul artelor. Chişinău, 2009.
GUPALOVA, E. Repertoriul pianistic autohton în Republica Moldova: аutoref. tz. doct. în studiul artelor. Chişinău, 2008.
Nonpublicaţii
Adunarea Uniunii Artiștilor din Moldova (21 ian. 1963): raport. AOSPRM. F. 51. Inv. 23. D. 189. F. 20-21.
GUTOR, V. Note despre educația muzicală: (manuscris). Criuleni, 1897. ANRM. F. 2121. Op.1. D. 6.
MICULI, C. Melodii populare culese şi aranjate pentru pian. Îngr. de Gl. CIAICOVSCHI-MEREŞANU. [1983]. Arhiva Naț. a RM. R 3354/1/26. Mapa 26. P. 14–27. 1948–1949
Список произведений, написанных композиторами ССК МССР за 1948–1949 гг. Архив общественно-политических организаций. Ф. Р-2941. Оп. 1. Ед. хр. 42.
Собрание Союза xудожников Молдавии (21 янв. 1963 г.): стеногр. отчет. AOSPRM. F. 51. Inv. 23. D. 189. F. 20–21.
Documente electronice
…cu acces local
MARIN, M. Portofoliul învăţătorului modern [CD-rom]. Chişinău: PPR „Învăţătorul modern”, 2009. Cerinţe sistem: Windows 98/2000/EXP, 32 Mb hard. ISBN 978-99745-9826-0-3.
…cu acces la distanţă
CAROLL, L. Alice’s adventures in wonderland [online]. Textinfo ed.2.1. [Dortmund, Germany]: Windspiel, novem. 1994 [accesat 10 febr. 1995]. Disponibil: http:// www.germany.eu.net./books/caroll/alice.html
DRĂGĂNESCU, M. Societatea informaţională şi a cunoaşterii. Vectorii societăţii cunoaşterii [online]. [accesat 15 sept. 2007]. Disponibil: http://www.academiaromana.ro/pro-pri
БОРОДИН, Б. Комическое в музыке [online]: монография. Екатеринбург, 2002 [accesat 15 noiem. 2012]. Disponibil: http://music.rulitru.ru/v420/бородин_б._ комическое_в_музыке
Contribuții
… din monografii, culegeri
BATSON, G. Researching Dance Cognition. In: G. BATSON with M. WILSON. Body and Mind in Motion: Dance and Neuroscience in Conversation. Bristol: Intellect, 2014, pp. 53–72.
GRIGORAŞ, N. Familia şi ascendenţii lui Ştefan cel Mare. In: GRIGORAŞ, N. Ţara Românească a Moldovei de la întemeierea statului până la Ştefan cel Mare. Chişinău: Universitas, 1992, pp. 187–191.
САБИНИНА, М. Дебюсси. В: Музыка ХХ века: oчерки. Москва: Музыка, 1977, ч. 1, с. 238–274.
БАУЭР, С. Модальность как категория мышления и специфика ее воплощения в музыкальном тексте. В: Звук, интонация, процесс: cб. тр. РАМ. Москва: РАМ, 1998, вып. 148, с. 16–36.
… din dicţionare
ЛОСЕВ, А. Хаос. В: Мифологический словарь. Москва: Советская энциклопедия, 1991, с. 583–584.
Псалом. В: РИМАН, Г. Музыкальный словарь [online]. Москва: Директ Медиа Паблишинг, 2008 [accesat 12 oct. 2013]. Disponibil: http://slovari.yandex.ru/~книги/Музыкальный%20 словарь/Псалом/
… din reviste științifice
AXIONOV, V. Tendinţe metastilistice în creaţia componistică contemporană (muzica instrumentală din Republica Moldova). In: Arta, 2005. Ser. Arte audiovizuale. Chişinău: Epigraf, 2005, pp. 89–92.
CIOBANU, Gh. Organizarea intonaţională în concertul pentru vioară şi orchestră „Momente” de
Ghenadie Ciobanu. In: Studiul artelor şi culturologie: istorie, teorie, practică. 2017, nr. 1, pp. 24–30. ISSN 2345-1408.
BRIGALDA, E. Peisajele basarabene ale Eleonorei Romanescu. In: Akademos. 2009, nr. 3, pp. 111–112. ISSN 1857-0461.
… din materialele simpozioanelor, conferinţelor
COZLOVA, N. Particularităţile compoziţiei şi dramaturgiei în Trio pentru clarinet, violoncel şi pian de B. Dubosarschi. In: Arta şi învăţământul artistic în Moldova la confluenţa secolelor: conf. şt. consacrată aniversării a 60 de ani ai Conservatorului de Stat din Moldova (noiem., 2000). Chişinău: Tipogr. Univ. Ped. de Stat, 2001, pр. 52–53.
BELÂH, M. Unele particularităţi ale compoziţiei sonorice pe baza exemplului Axis de V. Beleaev. In: Învăţământul artistic – dimensiuni culturale: сonf. de totalizare a activităţii şt.-didact. a profesorilor [AMTAP] (anul 2003). Chişinău: Grafema Libris, 2003, рр. 134–137.
… din resurse electronice
DABIJA, N. Un artist al suişului. In: Literatura şi arta [online]. 2013, 22 aug. [accesat 25 aug. 2013]. Disponibil: http://www.literaturasiarta.md/pressview.php?1=ro&idc=284&id=4445& zidc=3
ЛЕСОВИЧЕНКО, А.М. Принципы оценки уровня развития художественной культуры европейского типа. B: Культуролог: [site]. 11 iul. 2012 [accesat 17 noiem. 2013]. Disponibil: http://culturolog.ru/index.php?option=com_content&task=view&id=1236&Itemid=6
ЛОТМАН, Ю.M. Текст и полиглотизм культуры. В: ЛОТМАН, Ю.М. Избранные статьи в трех томах [online]. Таллин, 1992, т. 1: Статьи по семиотике и топологии культуры, с. 142–147 [accesat 27 sept. 2013]. Disponibil: http://www.gumer.info/bibliotek_Buks/Culture/ Lotm/13.php
ЧОБАНУ-СУХОМЛИН, И. Музыкальный лик хазарской принцессы: развитие традиции и современная интерпретация в моноопере Г. Чобану. В: Сборник научных трудов Института иудаики [online]. Кишинев, 2011, вып. 2, с. 64–76 [accesat 22 sept. 2014]. Disponibil: http://cdce.wvu.edu/r/download/130455
… din reviste și ziare
ISTRU, B. Vasile I. Popovici. In: Viaţa Basarabiei. 1938, nr. 6/7, pp. 554–556.
DRUMI, V. Naţionalul „M. Eminescu” a cucerit la Iaşi noi spectatori şi noi parteneri. In: Jurnal de Chişinău. 2005, 4 noiem., p. 11. ISSN 1857-3223.
MARTEA, G. Sistemul de învăţămînt – promotor al identităţii naţionale. In: Literatura şi arta. 2014, 1 mai, p. 7.
►Referinţele la resursele de informare se prezintă în ordinea lor numerică într-o listă numerotată.
EXEMPLU:
Citări în text
Şcoala academică de modelare poate fi sesizată în celebrul Monument al lui Ştefan cel Mare şi Sfânt (1928, bronz, piatră de Cosăuţi, Chişinău) al lui Alexandru Plămădeală [1 p. 27]. Societatea contemporană a riscurilor nu-şi mai poate permite neglijarea modalităţilor de precauţie în raport cu ameninţările şi riscurile securitare, nu-şi mai poate permite luxul de a tolera ignoranţa umană sau pe cea a sistemelor informaţionale responsabile de orice tip de protecţie sau coordonare a domeniilor sociale în diverse comunităţi, fie şi în cele mai îndepărtate şi izolate [2 p. 82]. Fiind şi pictor-amator, conform informaţiilor bibliografice din dicţionare şi enciclopedii [3 pp. 53–55]). Astăzi, studenţii pot descoperi în regim individual, prin studiul propriu, mult mai mult decât orice profesor le poate oferi în sensul informaţiilor cuantificabile. Însă, ceea ce un student nu poate descoperi în faţa unui ecran de calculator, nici chiar prin lectura individuală, este acel tip de perspectivă asupra ideilor însuşite prin natura directă, imediată a dialogului şi a prezenţei, spunea Octavian Saiu într-un interviu [4]. Carroll se pronunţă în favoarea unei moralităţi moderate: „Susţin că operele de artă, care sunt discursuri despre treburile lumeşti, sunt, în general, tipul de chestiuni despre care se poate 19 discuta în termeni etici şi care pot fi analizate din punct de vedere moral” [5 p. 295].
Conform lui Kurt Koffka, „...imaginea compusă din mai multe forme componente este diferită de forma componentelor” [6]. Unul dintre primele tratate privind ingeniozitatea umană aparţine lui Juan Huarte de San Juan, medic spaniol, care a publicat în 1575 lucrarea Examinarea ingeniilor pentru ştiinţe (Examen de ingenios para las sciencias) [7]. Menționăm că interpretarea în premieră a lucrării Idmen a presupus studiul unor segmente care cuprindeau divizii de la 16 la 32 de voci, unele intonate la intervale de secundă mică (clustere) [8 p. 5]. Foarte rar aflăm o contribuție egală a unui muzician în domeniul componistic, interpretativ şi muzicologic [9].
Referințe bibliografice
1. BRAGA, T. Alexandru Plămădeală. Chişinău: ARC, 2007. ISBN 978-9975-61-162-6.
2. SPRINCEAN, S. Imperative bioetice şi securitare ca repere în educaţie şi cercetare. In: Educaţia din perspectiva valorilor: conf. şt. intern., ed. a 10-a. Alba-Iulia, 10–11 oct. 2018. Cluj Napoca; București: Eikon, t. 14. Summa Paedagogica, pp. 80–85. ISBN 978606-711-902-2.
3. BUZILĂ, S. Interpreți din Moldova. Chişinău: Arc, 1996. ISBN 978-9975-928-02-1.
4. SAIU, O. Mă fascinează şi nebunia teatrului, şi nebunia lumii. In: Cotidianul [online]. 2016, 7 mar. [accesat 21 iun. 2022]. Disponibil: https://www.cotidianul.ro/octavian-saiu-ma-fascineazasi-nebunia-teatrului-si-nebunia-lumii/
5. CARROLL, N. Beyond Aesthetics: Philosophical Essays. Cambridge: Cambridge University Press, 2001, pp. 273–295. ISBN 978-0-21-78656-0.
6. Percepţia vizuală şi principiile gestalt [online]. 29 apr. 2014 [accesat mai 2021]. Disponibil: http://sincretix. com/2014/04/29/perceptia-vizuala-si-principiile-gestalt.html/
7. POPESCU, G. Psihologia creativităţii [online]. Bucureşti: Editura Fundaţiei România de Mâine, 2007 [accesat 18 aug. 2022]. Disponibil: https://www.academia.edu/13076186/Psihologia_creativităţii
8. XENAKIS, I. Idmen [Manuscris]. Cluj-Napoca: Biblioteca ANMGD.
9. ЛЕСОВИЧЕНКО, А.М. Принципы оценки уровня развития художественной культуры европейского типа. B: Культоролог: [site]. 11 iul. 2012 [accesat 17 noiem. 2021]. Disponibil: http:// culturolog.ru/index.php?option=com_content&task=view&id=123 6&Itemid=6. 20.
ANEXA 3
Template articol științific
TITLUL ARTICOLULUI ÎN LIMBA ROMÂNĂ
THE TITLE OF PAPER IN ENGLISH
PRENUME NUME[2],
titlul știinţific şi didactic,
instituţia în care activați
ORSID-ul autorului
Rezumatul în limba română, rezumatul în limba română, rezumatul în limba română, rezumatul în limba română, rezumatul în limba română, rezumatul în limba română, rezumatul în limba română, rezumatul în limba română, rezumatul în limba română, rezumatul în limba română, rezumatul în limba română, rezumatul în limba română, rezumatul în limba română, rezumatul în limba română, rezumatul în limba română, rezumatul în limba română, rezumatul în limba română, rezumatul în limba română, română, rezumatul în limba română, rezumatul în limba română, rezumatul în limba română, rezumatul în limba română, rezumatul în limba română, rezumatul în limba română, rezumatul în limba română, în limba română, rezumatul în limba română, rezumatul în limba română, rezumatul în limba română, rezumatul în limba română, rezumatul în limba română.[3]
Cuvinte-cheie: cuvânt-cheie, cuvânt-cheie, cuvânt-cheie, cuvânt-cheie, cuvânt-cheie, cuvânt-cheie, cuvânt-cheie, cuvânt-cheie[4]
Abstract in English, abstract in English, abstract in English, abstract in English, abstract in English, abstract in English, abstract in English, abstract in English, abstract in English, abstract in English, abstract in English, abstract in English, abstract in English, abstract in English, abstract in English, abstract in English, abstract in English, abstract in English, abstract in English, abstract in English, abstract in English, abstract in English, abstract in English, abstract in English, abstract in English, abstract in English, abstract in English, abstract in English, abstract in English, abstract in English, abstract in English, abstract in English, abstract in English, abstract in English, abstract in English, abstract in English, abstract in English, abstract in English, abstract in English, abstract in abstract in English, abstract in English, abstract in English, abstract in English.
Keywords: keyword, keyword, keyword, keyword, keyword, keyword, keyword, keyword
Introducere
Text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text: „… citat citat citat citat citat citat citat citat citat citat citat citat citat citat citat citat citat citat citat citat citat citat citat citat citat citat citat citat citat citat citat citat citat citat citat” [1 p. 31].
Text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text. „Citat citat citat citat citat citat citat citat citat citat citat citat citat citat citat citat citat citat citat citat citat citat citat citat citat citat citat citat citat citat citat citat citat citat citat citat citat citat citat citat citat citat citat citat citat citat citat” [2 pp. 79-80], text text text tex text text text text text text Titlul documentului. Text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text.
Titlul capitolului I
Text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text.
Text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text. Titlul documentului text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text.
Titlul subcapitolului I (opțional)
Text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text.
Text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text. Titlul documentului text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text t text text text text text text text text text text
text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text.
Text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text.
Text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text. „Citat citat citat citat citat citat citat citat citat citat citat citat citat citat citat citat citat citat citat citat citat citat citat citat citat citat citat” [3 p. 139]. Text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text.
Text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text.
„Citat citat citat citat citat citat citat citat citat citat citat citat citat citat citat citat citat citat citat citat citat citat citat citat citat citat citat” [4]. Text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text.
Text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text.
Text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text.
Titlul capitolului II
Text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text.
Text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text. „Citat citat citat citat citat citat citat citat citat citat citat citat citat citat citat citat citat citat citat citat citat citat citat citat citat citat citat” [5 p. 45]. Text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text (Tabelul 1).
Tabelul 1. Titlul tabelului
Text |
Text |
Text |
Text |
Text |
Text |
Text |
Text |
Text |
Text |
Text |
Text text |
Text |
Text text |
Text text |
Text text |
Text |
Text |
Text |
Text text |
Text |
Text |
Text |
Text |
Text |
Text |
Te xt |
Text |
Text |
|
Text |
Text text |
Text |
Text |
Text text |
Text |
Text |
Text text |
Text text |
Text |
Text |
Text text |
Text text |
Text text |
Text |
Text text |
Text |
Text text |
Text |
Text text |
Text |
Text |
Text |
Text |
Text |
Text |
Text |
Text |
Text |
Text |
Sursa: Text text text text text text text text text text text text text text text text text text
Text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text.
Text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text.
Text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text (Figura 1).
Figura 1. Titlul figurii
Sursa: Text text text text text text text text text text text text text text text text
Text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text. „Citat citat citat citat citat citat citat citat citat citat citat citat citat citat citat citat citat citat citat citat citat citat citat citat citat citat citat citat citat citat citat citat citat citat citat citat citat citat citat citat citat citat citat citat citat citat citat citat citat citat citat citat citat citat citat citat citat citat citat citat citat citat citat citat citat citat citat.” [6 p. 180]. Text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text (Imaginea 1), text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text (Imaginea 2).
Text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text (Imaginea 3).
Imaginea 1. Titlul imaginii |
Imaginea 2. Titlul imaginii |
Imaginea 3. Titlul imafinii |
|
|
|
Sursa: Text text text text text text text text |
Sursa: Text text text text text text text text text |
Sursa: Text text text text text text text text |
|
|
|
Titlul capitolului III
Text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text texttext text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text texttext text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text texttext text text text text text text text text. „Citat citat citat citat citat citat citat citat citat citat citat citat citat citat citat citat citat citat citat citat citat citat citat citat citat citat citat citat citat citat citat citat citat citat citat citat citat citat citat citat citat citat citat citat.” [7].
Text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text (Exemplul 1).
Exemplul 1. G. Ph. Telemann Concert pentru violă p. IV
Text text text text. Titlul documentului text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text.
Concluzii
Text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text.
Text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text.
Text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text
text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text.
[1] În rezultatul căutării prin motorul de căutare au fost obţinute 1765 de rezultate privitoare la cererea „CI” şi „concept”.
[2] E-mail:
[3] Rezumatul nu trebuie să depășescă 10 rânduri
[4] Cuvintele-cheie – maximum opt cuvinte
Referințe bibliografice
[1] În rezultatul căutării prin motorul de căutare au fost obţinute 1765 de rezultate privitoare la cererea „CI” şi „concept”.
[2] Adresa de e-mail
[3]Rezumatul nu trebuie să depășescă 10 rânduri
[4]Cuvintele-cheie – maximum opt cuvinte
Data: 11 aprilie, 2025, ora 10.00